مشاوره کسب و کار در اسپانیا

ارائه طرح های اقتصادی

شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا ممکن است کمی با شرایط سرمایه گذاری در نقاط دیگر دنیا متفاوت باشد. ما با بهره گیری از کارشناسان خبره در این زمینه آماده ارائه بیزینس پلان و طرحهای اقتصادی متناسب با شرایط حاکم بر اقتصاد اسپانیا به متقاضیان عزیز هستیم .

سرمایه گذاری در اسپانیا

آشنایی با منابع و حرفه های رایج در اسپانیا این امکان را به کارشناسان ما داده است تا ضمن معرفی و مشاوره و برآورد منابع سودآور ، شرایط را برای سرمایه گذاری مناسب برای هموطنان فراهم نماییم.

ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی دیگر از خدمات شرکت ما بوده تا با ارائه این سرویس دسترسی متقاضیان عزیز به انجام فعالیتهای اقتصادی را آسان تر نماید و متقاضی بتواند با ایجاد شرکت نسبت به فعالیتهای اقتصادی سود آور اقدام نماید.

اخذ نمایندگی برندهای معتبر

با توجه به افزایش مبادلات تجاری با کشورهای توسعه یافته ، و استفاده متقاضیان داخلی از محصولات برندهای معتبر دنیا، شرکت سئونسا خدمات ویژه های را در خصوص اخذ نمایندگی شرکتهای معتبر به متقاضیان ایرانی ارائه میدهد. پتانسیل بالای بازارهای ایران فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری شرکتهای خارجی ایجاد کرده که سوق دادن این جریان به سمت مسیرهای درست با راهنمایی کارشناسان ما برای تجار ایرانی میسر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.